lördag 6 februari 2010

Viktminskning

Hemma, mätt och belåten. Har bara morgondagens pass kvar innan denna mer än hälsosamt hårda träningsvecka är till ända.
Idag var det distans som stod på schemat. Kändes lagom hela passet. Ingen väggning på slutet, bara den bekanta känslan av att en eventuell fartökning skulle ta livet av en.
Stefan "Izor" Carlsson är på besök och som tack för att han körde mig trött idag placerade jag han i disken medan jag lökar i soffan.

Var 6 st som samlades vid Kinnarps Arena för att köra snömodds-grand prix. Hälften av folket tackade för sig vid Bratteborg (tilläggas bör att Järn-Henrik redan kört 1h innan alla andra, detta tillägg gör jag så att han inte ska köra ifrån och förnedra mig imorgon).

Snart ska jag och Izor åka hem till en kompis som lovade att bjuda på mat ikväll. Han vet inte vad han gett sig in på... Kör man distans har man minskat ca 2 kg, kilon som man gärna vill få tillbaka i form av mustig mat. Gärna med efterrätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar