lördag 13 februari 2010

Lördagsaktiviteter

Dagens distanspass varade i 5 h, jag hade en medelpuls på 133 (65% av max) och jag förbrukade 4329 kcal.
För er som känner till Västervik lite kan jag säga att vi (jag och Izor) körde till Odensvi och vände. Typ.
Galet mycket snö här på ostkusten. Hela dagen idag har det fyllts på vilket gjorde vägarna lite småsliriga att cykla på. Det roligaste är alla man möter som bara skakar på huvudet åt att man ens kommit på tanken att cykla ute idag.

Just nu håller min kära mor på att sy in min vindjacka jag fick av teamet. Jag gillar icke fladdriga kläder. De ska sitta som ormskinn ungefär, då är jag nöjd.

Kvällens mest ansträngande övning blir att äta mumsig mat och se på OS. Nothing more, nothing less.

Lördagens låttips är The Faint - Take me to the hospital, skönt gung med lite hårdare bakgrund. Självklart mycket synthljud.

3 kommentarer:

  1. Trots all snö var det ett roligt pass på nåt sjukt sätt :)

    SvaraRadera
  2. The Faint är bra grejer!
    http://open.spotify.com/track/2TPX6eEv8NkqOBxmUvyR8G

    SvaraRadera
  3. Izor: Sjukt är ordet. Men håller ändå med dig om rolighetsbiten :)

    Jesperhjortsberg: Har precis börjat lyssna på The Faint, så hoppas på många musikupplevelser framöver!

    SvaraRadera