onsdag 17 februari 2010

Barn- och chokladblogg

Imorgon åker jag söderut till Cypern och blir borta 3 veckor, därmed lyxlunch idag med Micke och efter det fika på La Gott där även Magnus dök upp och mumsade i sig choklad och kaffe.
Jättesöta Therése på La Gott gav mig färdkost inför resan så att jag ska behålla lite hull under träningslägret. Mums!
Var även på avskedsfika igår kväll hos Micke och Jessica med Johan och Anna. På bilden Anna med Mollie, som är dotter till Micke och Jessica, Anna och Johan har dottern Ruth (Inte alls krångligt). Vidare är Johan flerfaldig vinnare av Vikingarännet, dock inte i år. Han skyller på Ruth tror jag (men inte så Anna hör).

Slänger in en cykelbild också så ni inte tror att jag tappat fokus efter all choklad och ungar.
Nu måste jag allt ta tag i min packning. Ska ju hinna med ett spinningpass ikväll, onsdag betyder 70 min med Sören!

2 kommentarer:

  1. Oh choklad OCH spinning med Sören! Vilken lyx pojk! ;)

    SvaraRadera
  2. Enligt en finstilt klausul (det finns många sådana) i kontraktet ska allt som smakar gott delas lika med huvudsponsor'n.
    Farsan

    SvaraRadera