torsdag 25 februari 2010

Vältajmat

Idag är det vilodag som gäller för mig. Känner att benen behöver lite lugn och ro. Blev en bra dag att vila på då det verkligen ösregnar. Vägarna står under vatten och det blixtrar och dundrar. Undrar om tävlingsbanan rinner bort?

Lite sent kanske men passar på att ge er min puls- och höjdkurva från förra helgens tävling:

I vanliga fall ligger jag högre i medelpuls på en cross country-tävling men eftersom detta var den första för säsongen, den var ovanligt lång, och jag kom inte igång förrän efter 3 varv så fick jag nöja mig med 174 i avg (85% av max) mot i normala fall ca 184 (90 % av max).

Nu kom precis Wengelin och Mattias Nilsson tillbaka från tävlingsbanan. Där var det hagel och ösregn. Tur att det är lika för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar