måndag 8 februari 2010

Kokt, boiled and fried

Jag är aaaningen seg efter förra veckans träning. Tränade på gym i morse och när jag kom tillbaka hem har jag sovit el grande middag. 2 h bara total nedsläckning. Men nu börjar jag piggna till igen och funderar på ett spinningpass under kvällen.

Denna vecka blir det fokus på kortare och hårdare intervaller. Ska ju faktiskt tävla på Cypern om ca 2 veckor. Dags att få lite fart på dieselmotorn, installera en turbo typ. Det gör man lättast genom 70-20 eller nån annan otäckt hård intervall.

Annars hoppas jag tävlingshojen dyker upp innan jag lämnar landet. Vill bygga, mäta, väga och putsa. Alltid lika fint att få sin tävlingshoj när man åkt omkring hela vintern på en übertung vintercykel. Livet känns lättare då på något sätt. Precis som idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar