måndag 22 februari 2010

Ny vecka, mera sol

Solen fortsätter att skämma bort oss här på den halvt grekiska ön Cypern. Idag stod det lätt cykling 2 h på schemat för att rulla ur benen efter gårdagens hårda drabbning.
Vi körde västerut från Larnaca i ca 1 h innan vi vek tillbaka och körde en väldigt rolig grusväg utmed havet.

Från vänster: Stefan, Wengelin, moi, Fredrik, Jesper, Darvell, Ole, Tommy och Lars.

Såhär snygg är jag i nya teamkläderna. Enligt Team Kamel borde vi heta Disneyklubben eftersom typsnittet på våra namn på cyklarna nog är stulet från Walt Disney himself.

Team Kalas borde heta Team Stek-i-Solen. Vidare har Mattias ännu inte lärt sig 1-meters regeln gällande hjälmen.

Utsikt från hotellets tak där det även finns en pool.

Har fattat att Sverige är grymma i OS. Dock har jag skamligt nog inte full koll då det inte går att följa så bra härifrån. Men jag hejar på i alla fall.
Wengelin står för maten idag, köttfärssås hotar han med. Jag ska lyxa till det med en cola också tror jag.

5 kommentarer:

  1. De lär säg aldrig MR Stek!

    Nu blir jag besviken på Seglarn och Bleck fan! Alla andra team står bredvid varandra utom CRT! inte bra...

    SvaraRadera
  2. Låter riktigt gött, lite skillnad emot -17 grader som det var här imorse, eller snö som det är här nu.

    SvaraRadera
  3. jonas så du menar att det inte va nån snö imorse? ;P

    SvaraRadera
  4. Kryp ner oss en kramgo tjej så har ni glömt att det är kall och snö ute...det gör jag..för det är bra;):)

    SvaraRadera