söndag 7 februari 2010

Helgen i siffror

Nu kan jag luta mig tillbaka och klappa mig på axeln för en väl genomförd träningsvecka. Tänkte ge er helgens träning i form av siffror (Oscar Ekstam körde dagen i siffror, så jag kör ett dubbelt så bra koncept med 2 dagar i siffror).

Av helgens 48 h har jag:
Sovit 18 h
Lagat/ätit mat 6 h
Suttit vid datorn 3 h
Stretchat 0,5 h
Tränat 10 h
Sett på teve 5 h
Resterande ca 5 h vette tusan vad jag gjort, säkert inget nyttigt.

Jag har gjort av med ca 8000 kcal, bara under träningspassen, och då också cyklat 230 km.


Bilden är absolut inte från dagens pass. Men vem vill se flera bilder på snö? Hellre då varmt väder och en hel skock med får.

4 kommentarer:

  1. Welcome till Blogger :)

    Kul kul.

    Kramar Åsa

    SvaraRadera
  2. En riktigt fet träningvecka av ett proffs!
    Var själv med och kollade så helgträningen gick rätt till :)
    Min summering av proffshelgens timmar blir:
    Haft grymt kul 47,5 h
    Diskat 0,5 h

    SvaraRadera
  3. Åsa: Tackar mjukast! :)
    Izor: Gott att du trivs i Jkpg. Vänta bara tills snön försvinner, då blir det t.o.m. kul att diska ;)

    SvaraRadera