torsdag 11 februari 2010

Modebloggen

Jag har fått dille på jeans som sitter tajt över hela benen, alltså över vaderna också. Mina två favoriter är Crocker och Cheap Monday. Båda kostade 400 spänn/st vilket gör att det inte är så svårt att motivera köpet. Antagligen har det här med passformen att göra med att jag stora delar av min vakna tid har cykelbyxor på mig. Liknande känsla på något sätt. Men jag skulle aldrig träna i ett par jeans, eller tvärtom, gå på stan i cykelbrallor.

Cheap Monday, ful logga, snygga jeans och ett bra pris (nej, jag är inte sponsrad av dem)

Antagligen skriver jag bara om det här för att hålla tankarna borta från de otroligt hårda intervaller jag ska köra snart...

3 kommentarer:

  1. Det luktar köpt inlägg lång väg här. :)

    SvaraRadera
  2. Kan man köpa inlägg? Damn, då missade jag den detaljen att få betalt...

    SvaraRadera
  3. haha två par nudie jeans, som sitter slimmade inköpta i bangkok, 60kr st ;)
    /brorsan

    SvaraRadera