onsdag 10 februari 2010

Eftersvettning AB

Andra passet idag blev spinning. Spinning har den stora fördelen att jag inte behöver tänka så mycket. Det finns en person där som har betalt för att hitta på övningar och dra ihop passande musik. Bara att trampa för glatta livet.
Körde idag intervaller till musiken, alltså stenhårt under låtarna och vila ca 40 sek mellan. Drog även på en lite hårdare spurt än vanligt på slutet för att vänja benen och kroppen vid lite syra. Är ju faktiskt dags att tävla om en och en halv vecka.

Efter passet dusch, återhämtningsdryck och sedan på cykeln för att hoja hem. Sista biten innan min lägenhet är det en ganska brant och lång backe, och varje gång man tagit sig uppför den är man typ lika svettig som direkt efter träningen. Lönlöst att duscha på Friskis när man ändå behöver göra om hela ritualen hemma igen.

Nu väntar jag på att Mike ska höra av sig angående pizza. Men det verkar han inte göra. Därför måste jag komma på något jag kan laga mat av. Hummer skulle vara gott.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att låtarna var 15min långa techno remixar.

    SvaraRadera
  2. De har inte betalt! jag har t.om. gjort en uppsats på högskolan om varför en del väljer att vara ledare på en ideell förening. De får kläder och parkeringspengar typ :p

    SvaraRadera