fredag 5 februari 2010

New looks, same shit


Egentligen är det inte mycket som ändrat sig mot min hemsida. Förutom att jag är en aning mer modern med en bloggeliblogg.
Allting är inte klart till 100% men det är bara småsaker som snart ska vara åtgärdat. Tillsvidare blir det inlägg från mitt liv som fikasugen cyklist och cyklande fikare. Har tillslut förstått varför alla cyklister tycker att en fikapaus under träningen kan vara guld värd. Därmed inte sagt att det är något jag kommer ägna mig åt fören jag lagt karriären på hyllan.

För er som inte följt min hemsida kan jag kort säga att jag numera, efter 16 års slit, är proffs i det tyska laget Team Firebike Drössiger där även Matthias Wengelin kommer köra 2010. Våra viktigaste tävlingar blir den tyska bundesligan samt världscupen.

Fick igår tävlingsprogrammet godkänt vilket innebär att jag även dyker upp i Sverige några gånger under året för att ställa till det för de inhemska åkarna. Eller så ställer de till det för mig.

Nåväl, fler uppdateringar kommer att följa framöver. Typ varje dag. Och bilder från proffscirkusen kommer också bli publicerade. Bl.a. på min nya tävlingshoj, men den har inte dykt upp riktigt än.

Foto: Sportograf

4 kommentarer:

  1. Äntligen en riktig blogg med RSS-feeeeeeeeed!
    Härligt! Du ligger på min blogglista nu!

    SvaraRadera
  2. Grymt, från en liten hemsida till blogg. Nu är du med i matchen.

    SvaraRadera
  3. Snyggt och proffsigt!

    SvaraRadera
  4. Trevligt, får jag ändra länken ifrån min blogg. Hoppas du fortsätter ge mig trevliga läsare. ;)

    SvaraRadera