fredag 12 februari 2010

Bara vila

Idag är det fredag. Men inte vilken fredag som helst. Det är även min första vilodag på typ 3 veckor.
Gårdagens 2 pass, intervaller och skidåkning, var vääääldigt tunga. Var bra med sällskap på skidpasset av Mike och Johan, annars hade det nog inte ens blivit av.

Intervallpasset skulle innehållit korta intervaller på 500 watts effekt. Men jag kan lova att det aldrig var några 500 watt. Gipsade ben och alldeles för lite go gjorde att jag avbröt efter bara några intervaller.
Men som sagt, idag är det vila på hög nivå som gäller. Åker mot Västervik och föräldrarna under eftermiddagen. Jag ämnar inte tänka på träning fören på lördag morgon då Stefan "Izor" Carlsson ska visa mig varför han är fruktad på långloppens grusvägspartier.

Jag har även ett litet hopp om att hela nya teamutrustningen ska dyka upp idag. Då blir det som julafton igen. Jag ska då även fota alltihop och posta ett inlägg till.

Men tills dess, frukost. Det får nog bli gröt idag då jag precis insåg att jag inte har något bröd hemma.

2 kommentarer: