tisdag 9 februari 2010

Skidont

Dagens andra pass var på skateskidor uppe vid Hallbystugan med Mike, Magnus och Johan. Som vanligt när vi står på skidor är jag den som får slita mest och ändå hänger jag knappt med när de andra skidfantomerna sätter fart. I en ganska lång och brant backe gav jag allt och fick till och med en liten lucka, men de var ganska kvickt ifatt mig igen. Pulsen var då uppe på 189 och vände. Bra för pumpen helt enkelt. Medelpulsen för hela passet hamnade på 166, och vi körde 15 km på 1 h. Åker så lite skidor att jag inte har koll på om det är bra eller inte. Men hursom är det backigt på Hallbyspåren, då kanske tiden blir lite bättre i alla fall...


Mike visar hur man snyggast spelar gitarr på ett par skidor. Eller så har han bara inte lärt sig hur man bär dem.

Magnus visar hur man ser ut innan själva skidsmärtan i spåren ska börja. Han ordnade mycket smärta idag.

Vidare visar Magnus hur man snabbast oskadliggör en annan skidåkare. Olyckligtvis var det jag och på något sätt fick vi det på bild också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar