fredag 12 februari 2010

Teamutrustning del 2

Det ringde på dörren imorse. Genom fönstret i trapphuset kunde jag se en UPS-lastbil. Wiihoo! Ni kan ju gissa vad det var för paket som skulle levereras. Rätt! En överfylld kartong med cykel, hjälm, skor, kläder m.m.

Nu är min lägenhet inte optimal för att ta snygga bilder på cyklar. Men det syns ju i alla fall vad det är.
Ett smakprov på teamkläderna. Äntligen vita skor! Dock verkar jag aldrig komma undan svarta strumpor.
Min hjälm. Ingen annans.
X.O bakväxel med short cage. Ser nästan ut som en lvg-växel. Självklart i teamfärgen.
Mycket vajrar blir det när man ska styra 27 växlar, 2 bromsar och en gaffel.
Det är detaljerna som gör helheten.
Nu ska jag klä på mig alla teamkläderna och cykla på cykla runt i lägenheten. Hrm.

7 kommentarer:

  1. lycka till att cykla runt i lägenheten ;) Såg fint ut annars. Short cage verkade dock lite kort

    SvaraRadera
  2. Asssss snygg bike :):).
    Det kommer hända underverk på den hojen i år;)...tro mig

    SvaraRadera
  3. Grymt snygg cykel! Kör hårt på den...

    SvaraRadera
  4. Kör snabbt nu också då!

    SvaraRadera
  5. Så grymt snygg det är med vit styre och styrstam. Har själv Ritcheys vita styrstam på min Scott racer :)

    SvaraRadera