fredag 19 mars 2010

Vätternrundanträff

Jag hörde igår att Team Sportia i Jönköping ska ha en träff på onsdag för alla som ska cykla runt den där sjön som man för tillfället mest åker skidor på.
Roberto Vacchi ska till och med iförd cykelkläder och med rakade ben köra en tur tillsammans med alla som vill kl 17:00.
Jag vill. Ett av mina mål i karriären. Cykla med Roberto Vacchi och ta OS guld. Så på onsdag har jag förhoppningsvis klarat av hälften.
Vi kommer köra ca 1 h på fina vägar i närheten av Jönköping. Samling vid Team Sportia i Jönköping! Passa på så ska vi slå Lance Armstrongs rekord på 7000 cyklister som dök upp när han skulle träna i Australien.

Foto: Christer Hedberg
Vågar ni cykla med denna man?

4 kommentarer:

  1. Jag undrar om Roberto Vacchi skulle våga cykla med mej... ;)

    SvaraRadera
  2. Wow va coolt, vill oxå va med men har nog ingen som jag kan åka med från Norrköping tyvärr :( Ha så kul ni som ska dit!

    Lägger upp det i min blogg med så det kanske kan dra lite mer folk!

    SvaraRadera
  3. jag kommer. funderar lite på att inviga den nya racern. men det beror på vädret. vi ses!

    SvaraRadera
  4. Eskil skrev ovanstående ;)

    SvaraRadera