onsdag 31 mars 2010

Äntligen lite bilder

Nu har jag lite mer tid och framförallt ett snabbare internet. Därmed tänkte jag lägga upp lite bilder fran tiden här.

I helgen var vi pa teamträff och fick da bland annat se den nya teambussen. Den är inte helt klar än da det ska pa klistermärken pa sidorna ocksa. Flames. Om ni nu trodde nagot annat.

Efter möte med fans, kunder, sponsorer, media m.fl. bar det iväg till en fotostudio där vi alla blev förevigade. De färdiga bilderna därifran har jag inte fatt än men kolla denna länk sa kan ni titta pa nagra. Tänk pa att jag hade magsjuka när bilderna togs, men tycker nog jag höll masken ganska bra.

Nya ramen. Ska väga 1200 gram och vara bland de snabbaste i världscupcirkusen. Här har jag monterat den pa trainern för att utomhusvädret inte tillater frusna svenskar att vara ute nagon längre tid.

Även att man är proffs och bor i varma (va?) Tyskland maste man ibland köra sina intervaller inomhus. Plastpasen jag har nerstucken i byxorna innehaller min mp3-spelare som gärna vill halla sig torr.

Imorgon kommer mina kompisar Muskel-Mange och Dangerous-Dave pa besök. Vi ska hoja, löka och kolla pa Flandern Runt. Pa plats vid Muur van Geerardsbergen. Stort.

1 kommentar:

  1. Ni ser väldigt stylade ut på en a gruppbilderna, du och wengan. Dock så klär det er :)
    Hoppas se er på måndag
    /Åsa

    SvaraRadera