tisdag 9 mars 2010

Sista dagen på Cypern

Sista dagen betyder vanligen sista passet, så även denna gång. Darvell, Nilsson, Wengelin, Izor och jag begav oss mot Agia Napa för ett distanspass. Mina ben hade hellre legat och tyckt synd om sig själva i hotellsängen då de inte var helt återhämtade från söndagens tävling.

Fortfarande på väg mot Agia Napa. Var svårt att få alla på ett kort då det var lite fartlek som gällde.

Framför en av hundratals nattklubbar i Agia Napa. Tyvärr var det inte öppet så vi fick ingen brontosaurusburgare eller ens flintastek.

På hemvägen var det mest lek som gällde. Här diskuteras om det är värt att prova att cykla på skrå på hamnpiren.

Hamnen i Agia Napa. På hemvägen blev det som sagt en del fix o trix då vi cyklade på/bredvid/nedan/ovan/över en strandpromenad. För mig ett välkommet inslag då benen och huvudet gick lättare att motivera.

Ikväll äter vi ute och inatt flyger vi till Sverige. Imorgon är jag alltså tillbaka i snön. Hoppas ni har saknat mig. Lite i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Det har varit kul att läsa om era bravader!

    SvaraRadera
  2. Klart vi saknat dig. Men glädjande att läsa om fin vår/sommar med. Saknar den här även om det var rätt varmt och fint ute idag

    SvaraRadera
  3. Haha Bedrock är en klassiker att stå utanför och ta kort, det är aldrig öppet när vi är där =)

    SvaraRadera