onsdag 3 mars 2010

Lågpulsad

Hårt kort pass idag på förmiddagen med Izor. Körde borta vid Voroklini där den första tävlingen ägde rum. Börjar lära mig terrängen där, finns många olika träningsrundor man kan använda.
Tog verkligen i ordentligt men var svårt att få upp pulsen, de tidigare dagarnas distanspass sitter i benen. Men jag är nöjd med passet då jag i alla fall pressade mig så mycket det gick.
Blir ännu ett distanspass i morgon och sedan vila på fredag.

Jag lyckades fastna på bild under fredagens prolog på knappa 8 km. Var ruskigt kallt kan jag säga. Viktigt efter en kall tävling eller träning är att så fort som möjligt få på sig torra kläder. Även om man känner sig hyfsat varm efter målgång kan man inte stå och hänga, då blir man sjuk och det ska självklart undvikas.
Foto: MTB Live.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar