tisdag 30 mars 2010

Nästan på nätet

Nu har hälften av svenskarna i Imgenbroich fått internet. Tyvärr fel hälft. Men jag har fått låna Wengelins übermänskligt snabba mobila bredband för att uppdatera min blogg.

Idag var det soligt och fint när vi gav oss iväg på lite distansträning. Körde först ner i Grünental där serpentinvägarna avlöser varandra. Sen vidare in i Belgien där vi besteg landets högsta berg, ca 600 möh. Avslutade med att svänga förbi Firebike-butiken för att fylla på våra vattenflaskor.
Jag fick verkligen kämpa den sista timmen då min magsjukedeffning tog bort ytterligare fett från mitt redan knapra förråd. Men nu har vi varit och handlat på Lidl och ska snart feta till oss med tysk husmanskost.

Lovar fortfarande att lägga upp bilder när mitt internet kommer igång. Förhoppningsvis i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar