söndag 21 mars 2010

Typiskt

Min bil har på det stora hela behandlat mig väl och bara krånglat lite sådär nödvändigt mycket. Som en bil alltid gör. Men nu när jag ska åka ner till Tyskland har den valt att visa upp sin sämsta sida. Den kanske inte vill svettas på autobahn eller så trivs den helt enkelt här i Sverige. I vilket fall så måste jag ner till Tyskland och därmed har ett problem uppstått. Vet ärligt talat inte riktigt hur jag ska lösa det hela.

Hur det än blir med resan (bil eller flyg) har jag idag spenderat stora delar av dagen till att packa. Kommer bli en jobbig historia om jag ska behöva flyga ner med allt mitt bagage.

Nä, jag ska inte ha med en flaska rödvin till Tyskland. Lådan innehåller sånt som får stanna här. Vidare är det faktiskt glögg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar