onsdag 24 mars 2010

Underbar sista dag

Denna dagen har varit, är, och kommer bli underbar. Perfekt avslutning på min vistelse här i Sverige. I morgon drar jag mot Tyskland med bilen fullpackad.

Hinner inte med att gå igenom hela dagen, men sammanfattat: Vaknade upp i fel säng men på rätt ställe kan man säga. Åkte till Västervik igår och vaknade på samma ställe. Så i morse fick jag umgås med mina kära och snälla föräldrar.

Sen till Jönköping där lunch med Snygg Suss och Micke väntade. Även fika på La Gott stod på schemat.

Sedan hem för packning och eftermiddagen avslutades med Team Sportias Vätternrundanträff.

Jag lovar det är Vacchi. Så nu har jag cyklat med honom. Lurig kille som stöter när någon punkterar. Hehe.
Olika typer av cyklister dök upp. Men ändock cyklister.

Fin terräng utanför Hovslätt.

Och här blir jag avhängd.

Hoppas ni följer mig på bloggen när jag befinner mig i Tyskland och får smaka på det riktiga proffslivet. Ska uppdatera så ofta jag kan!

Syns i maj!

2 kommentarer:

  1. Kul runda. Men vet inte om han stötte när det punkterades, sa bara att vi inte skulle sluta cykla och så vände han om.

    Självklart kommer jag följa dig på bloggen

    SvaraRadera