måndag 22 mars 2010

Lösningen

Det har varit en del turer hit och dit angående min stackars bil som valt att deppa ihop en aning i läglig tid inför Tysklandsresan. Men idag presenterades lösningen, mina väldigt snälla föräldrar låter mig ha deras bil. En i stort sett ny Volvo V50 T5. Äntligen kan jag slappna av lite.

Dagen idag blev en bra dag. Träning på en spinninghoj på Friskis där jag körde 8-2 intervaller. Hade mp3-spelare och peppade mig med Prodigys senaste album, Invaders Must Die.
Sedan till Team Sportia där jag jobbade med att skruva ihop nya landsvägscyklar. Blev väldigt sugen på att köra lite landsväg, hoppas det är barmark i Tyskland så man kan testa asfaltsmaskinen.

Ligga och lata sig är inget man som proffs får göra alltför mycket. Men är det grym skare som går att skejta på samt även soligt, då får man njuta lite.

2 kommentarer:

  1. Undrar hur fort en V50 T5 går på autobahn... :)

    SvaraRadera
  2. Vi har lagt in en spärr vid 92 km/h. Det har vi inte sagt till Anders.
    Huvudsponsor'n

    SvaraRadera