torsdag 18 mars 2010

Slut på minne

Min pulsklocka är nu full med träningsdata och jag kan inte ladda över något till datorn då min IR-port är kass. Lyckligtvis verkar min vän Ekman kunna lösa detta åt mig då han har en liggandes som han inte använder. Dock har han och jag sprungit om varandra hela dagen.

Jag vaknade vääldigt tidigt idag, var dock pigg och med en bra känsla i kroppen. Åkte för att lämna in bilen på service och försökte samtidigt få tag på Ekman som satt i möte då.

Iväg till gymmet för att köra ett hårt, explosivt pass. Gick ganska bra. Sen väntade lunch med Muskel-Mange och Majk The Bajk. Vidare för fika på La Gott. Ekman ringer, men då är jag istället på fel ställe.

Bilmekanikern ringer och säger att bilen inte går att laga då en reservdel jag behöver bara gjordes i typ 4 exemplar i hela världen. Synd att bilmodellen gjordes i fler exemplar.

Nu har jag försökt ringa Ekman, men inget svar. Så nu kan jag inte träna då klockan inte kan spara mer träning och då är det ju ändå förgäves.

Just nu blir jag glad av denna låt: Broken Bells - Vaporize

5 kommentarer:

  1. Va f***n! kan man inte träna för klockans minne är fullt. Får se om jag slipper jobba imorgon pga att ipoden har för lite Kent i sig=)

    SvaraRadera
  2. För lite Kent?? Då slipper du absolut jobba! Någon måtta får det väl vara. :p

    SvaraRadera
  3. Nu har Anders fått sin IR-port, så nu kan han träna igen

    SvaraRadera
  4. Andreas: Argh! Den där IR-porten du gav mig har ju självklart en kontakt som min dator aldrig hört talas om! Ingen träning idag heller alltså...

    SvaraRadera
  5. Men vad har du för skit dator!!! Det kanske finns en adapter eller så får du köpa en ny dator:)

    SvaraRadera