måndag 12 april 2010

Uno

I helgen var vi förbi René och Farina för att laga mat och förnedra dem i Uno. Tyvärr blev det vi svenskar som åkte på däng. Jag ledde länge men tillslut slog min vanliga spel-otur in. Nåja, jag har förhoppningsvis tur i kärlek istället.

Trots att jag skötte poängräkningen kom jag typ sist. Kanske var för att Matthias övervakade mig.

Madde, Paul, Emmi och Farina. Om ni undrar så är det inte starköl vi dricker, utan den i Sverige väldigt sällsynta drycken radler.

Matthias visade också att vi svenskar behärskar fotboll. I alla fall om vi får spela mot 7-åringar.

Avslutningsvis en bild från gårdagens monsterträning ute vid Einruhr-banan. Var helt förstörd i benen hela gårdagen, men idag känns det bättre. Ska snart testa dem på cykeln. Men vore trevligt om dimman lättade lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar