torsdag 29 april 2010

Forcerad tillfriskning

Jag har inte tid att vara sjuk. Därför körde jag ett pass idag trots halsont (Obs! Testa inte detta hemma!) Ibland som elitidrottare kan man testa att forcera bort sjukdomen genom att typ svettas ut den. Absolut inget som jag rekommenderar till någon, men elitidrott är farligt nära idioti för det mesta.
Hursom så fick det bli ett varv på Öxnehagamilen med Izor. Pulsen var lite väl hög men benen kändes pigga och fina. Om jag nu inte blir sämre under kvällen och kan köra i Kolmården på lördag så får ni andra allt passa er. De första 20 km i alla fall... Sedan kommer jag nog få köra på vilja resten av loppet.

Eftersom jag lämnade min kamera i Tysklandet får ni en bild från premiären av Tyska cupen. Foto: Sportograf

Förövrigt ska ni lyssna på denna låt: Vampire Weekend - Giving up the gun ...och hör sen!

3 kommentarer:

  1. Aaah fint att du testar mina väl beprövade metoder :) Hoppas det fungerar fint! Lycka till på lördag, lycko-kram

    SvaraRadera
  2. Hur har det gått ?

    SvaraRadera
  3. Sara: Fast lika extrem som dig blir jag nog aldrig ;)
    Anonym: Jag ska testa att träna idag också, känner mig bättre än igår, så hoppas på start, men lovar inget.

    SvaraRadera