tisdag 13 april 2010

Strul med det världsomspännande nätverket

Internet funkar inget vidare ikväll. MSN luras, Facebook trilskas och Spotify kan jag helt glömma. Tur att det snart är sovdags så jag inte behöver reta upp mig alltför mycket.

Förutom att bli trött på internet har jag blivit trött på cykeln. Men på ett mycket bättre sätt. Körde med Wengelin i förmiddags på Einruhr-banan. 2 varv full gas. Gick bra och hade fina ben.

På eftermiddagen körde jag sprintintervaller med René vid Venn i Belgien. Gick ännu bättre och benen var ännu piggare. Ett bra tecken. Borde se till att åka riktigt fort i helgen när den tyska cupen drar igång söder om Stuttgart. Stor tävling där hela vårt UCI-team står på startlinjen. Viel spass!

Nu sova innan internet driver mig från vettet...

1 kommentar:

  1. Härligt att läsa att du har tryck i benen!
    En helt annan sak: Är du nyklippt? Jättesnyggt:-)
    Ha de gött! Kram

    SvaraRadera