lördag 10 april 2010

Einruhr Mauer

När Dave och Magnus var här körde vi en gammal tävlingsbana i en by som heter Einruhr. På den banan finns det en mycket brant backe som kallas Einruhr Mauer (Muren i Einruhr). Den är inte helt enkel att cykla uppför kan jag säga. Därför lovade jag Dave ett blogginlägg om han skulle klara den.

Redan på andra försöket tog han sig upp och kunde konstatera att pulsen hoppat upp till 197 slag. Bra kämpat!

Så här ser det ut de sista 50 metrarna i Mauer (inte att förväxlas med Muur som Flandern runt går i).

Som kvällsaktivitet ska jag, Matthias och Madeleine till Farina och René för att laga mat och öva på Matthias tyska. Vad händer i Sverige ikväll? Vad är det för teveprogram som går nu? Vad missar jag? Vad slipper jag?
Jag vet att jag missade Hardcore Superstar som spelade i Huskvarna Folkets Park igår. Men jag har sett att The Prodigy spelar i Düsseldorf i slutet av maj. Det kanske kan vara något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar