tisdag 20 april 2010

Ändrade planer

Nu vet jag vad som händer framöver. Men det har varit många turer hit och dit. Om en vecka är jag i Sverige igen. Där kommer jag vara nästan 2 veckor innan jag är i Turkiet några dagar för ett race där. Därifrån flyger jag direkt till Tyskland igen för lite bundesliga och världscup. Så nu vet ni också vad som händer i mitt liv ett tag framöver. Och om ni glömmer bort efter ett tag kan ni kolla under rubriken Calender, där finns mitt uppdaterade tävlingsprogram.

8 kommentarer:

  1. Svängigt. Inget tävlande i Hjo och Tidaholm då, var tråkigt att se men kanske bättre så här. Hoppas man får se dig någon gång under tiden du är i soliga Sverige iaf

    SvaraRadera
  2. Håller med Jonas, hoppas du kommer till Borås ?
    Jag har också hört att Ikhp inte tänke köra Vista Mountain i år ?

    SvaraRadera
  3. Borås är fortfarande med i min planering!
    Tyvärr verkar IKHP inte köra Vista i år... :(
    Kanske nån annan som kan ta tag i den tävlingen? Är ju ändå Sveriges äldsta MTB-tävling, samt en av de roligaste.

    SvaraRadera
  4. Åh, vet du varför IKHP inte tänkt köra Vista?

    SvaraRadera
  5. Mja, enligt rykten jag hört så är det för mycket jobb att köra ut allting till Vista-vallen... Men som sagt, jag hoppas nån annan vill arrangera, Jck kanske...

    SvaraRadera
  6. Jag har också hört att dom får betala markägaren pengar ?

    SvaraRadera
  7. Tror inte vi behöver betala markägaren, men IK Vista vill ha betalt för att alla ska få duscha i deras kallvattenduschar... :s

    SvaraRadera
  8. festen går ju ha kvar! ;)
    /you know who

    SvaraRadera