måndag 3 maj 2010

Vad händer?

Jo, nu i veckan kommer jag befinna mig i Jönköping. På fredag åker jag mot Turkiet där jag ska köra en tävling för att samla ihop lite UCI-poäng. Direkt från Turkiet till Tyskland där jag har en hel del stora tävlingar framför mig.
En del svåra beslut ska fattas i veckan som antagligen kommer påverka hur resten av året kommer gestalta sig.

Igår var det äkta lökardag med lekpass i skogen med Micke och Ann. Sedan glass på piren, power-nap på soffan, restaurangbesök och dagen avslutades med chokladbollsbakning hemma hos Micke och Jessica.

Idag är det halvt om halvt tillbaka till verkligheten med ett hårt pass i eftermiddag. Är osäker på hur benen känns efter urladdningen i helgen. Men solen skiner och stigarna är så vackra, så lite kraft kan jag nog utvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar