söndag 30 maj 2010

Men vädret var bra i alla fall

Men hade hellre haft dåligt väder och bra ben. Som det ser ut nu behöver jag en tävlingspaus. Dagen idag började bra och jag låg topp tre efter första varvet. Men sen gick luften totalt ur mig och jag gjorde en sjunkbomb ner till 21:a plats.
Kan inte skylla på något, allting har funkat bra och banan var i världsklass. Men någonting är det som är fel och just nu måste jag ta mig en funderare på livet. Så här får det inte fortsätta.

Matthias fick tyvärr inte heller något att stämma idag och klev av efter ca 3 varv.

Positivt med det hela är att vi fått sköna dagar i solen i det vackra Kroatien. Hit tänker jag återkomma, antingen som cyklist eller turist.

3 kommentarer:

  1. Som sagt, du rådde "rast" till mig, jag råder nu rast till dig. Hoppas du kan ta lite ledigt, ut och skojkör ett tag. You need it man! (säsongen är fortfarande lååång)
    Kram, Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Åsa! Jag ska verkligen försöka vila nu, och som du säger, säsongen är lååång :)
    Lycka till på Lida Loop som jag gissar att du kör!
    Kram A

    SvaraRadera
  3. Kör inte den, Kör i Vermiglio, Italien istället :)

    SvaraRadera