måndag 17 maj 2010

Barnsligt men kul


Hittade denna skylt idag när Matthias och jag fixade veckans inköp. Jag vet att det är väldigt barnsligt att lägga upp bilden på min blogg, det är nog till och med barnsligt att ens tycke den är kul, men eftersom jag inte fyller 28 förrän nästa vecka så får jag passa på att vara barnslig nu.

Inte för att vi köpte nån DVD, mera matvaror. Var bland annat inne i Belgien för att köpa en sorts kaksmet jag brukar ha på mackan. Hittade även Belgiens äckligaste öl som snabbt hälldes ut i vasken.

Annars har det varit vilodag idag. Behövde återhämta mig lite och skita i att sitta på cykeln efter gårdagens antiklimax. Men i morgon ska jag ta tag i mitt träningsliv igen.

Måste passa på att gratulera Ann Berglund, IKHP, som tog sin första seger i Långloppscupen i helgen (och du Ann, hade du nu haft en blogg hade jag kunnat länka till den)!

1 kommentar:

  1. Lycka till med att sluta vara barnslig efter 28! Det är helt omöjligt, tro mej... ;)

    SvaraRadera