onsdag 12 maj 2010

Distans och party

Idag har vädret varit fantastiskt daligt här. 4 grader, dimma och sant där regn som man inte ser men som gör att man blir helt dyngblöt.
Körde 4 h 20 min och hade delvis sällskap av Beni som visade mig nya vägar. Tyvärr kunde vi lika gärna ha kört samma väg hela tiden da sikten var typ 20 meter. Men jag är ända nöjd med passet. Var ordentligt trött efterat och det är hela grejen med att träna.

Nu ska jag och Matthias iväg till en fest här i byn med 250 gäster. Självklart tar vi det helt lugnt. Lugnt i alla fall. Ganska lugnt alltsa.

2 kommentarer:

  1. Först o främst, ta med lite fuljaeger så får ni rätt effekt på det hela! Sen måste ja fråga, kan du skriva ö och ä men inte å?? Verkar konstigt :p
    /torrbollen

    SvaraRadera
  2. När jag uppdaterar på Renés dator (för att mitt internet är kasst) finns det inte å. Bara ä och ö för att tyskarna använder det som "umlaut".

    För övrigt fick jag en hutt finjäger igår. Men det fick stanna vid en.

    SvaraRadera