onsdag 19 maj 2010

Före och efter

Nu faller ju visserligen hela rubriken på att jag inte har en före-bild. Men den hade ni nog ändå inte velat se, skäggig som en taliban och långhårig som en hippie. Alltså var det hög tid att klippa sig idag. Gick till en frisörsalong jag inte testat innan som jag och Wengelin såg igår när vi handlade på Getränkeland (som systembolaget fast de har alla sorters drycker och kostar typ en tredjedel så mycket som i Sverige).

De började med att tvätta håret och sen blev jag mycket noga klippt samtidigt som de serverade kaffe. Sedan var det dags för tvättning igen samt, hör och häpna, en huvudmassage! Efter allt detta stylade hon nog håret på mig i 10 min innan det hela var klart. Vad kostade allt detta då? Jo, 17€. Inget överpris direkt.

Sen får ni själva avgöra om resultatet blev bra. Men med tanke på priset kan jag gärna gå dit igen om ni har specifika klagomål.

4 kommentarer:

  1. Är du säker på att hon inte flörtade med dig ;)
    Rätt bra pris, fast det slår inte 90 grader i Falun ;)

    SvaraRadera
  2. Säker kan man aldrig vara tycker jag, men hon frågade inte efter mitt nummer iaf :p

    Ok, om du fikar på La Gott i Jönköping, ska jag klippa mig på 90 grader i Falun ;)

    SvaraRadera
  3. Förstår inte riktigt...är bilden tagen före eller efter?
    Farsan

    SvaraRadera
  4. Det ska vi nog kunna ordna =)

    SvaraRadera