torsdag 6 maj 2010

Sista rycket

Detta inlägg har jag egentligen inte tid att skriva. Men tid är ändå bara en illusion så jag gör ett försök.

Startade dagen med ett synnerligen hårt pass på skogshojen med Mike. Blodsmak i munnen och prologhosta bjöds det på.
Efter det hem och packa lite inför morgondagen. Iväg till stan för att uträtta lite ärenden samt äta snyggelisnygglunch med Mike, Magnus, Annso, Suss, och Jenny. Bara glada miner och trevlighetsmätaren gick i taket.
Fika på La Gott och sen hem igen för att packa ner min cykel i en kartong.

Resten av dagen kommer bli vad jag gör den till. Får se med vilken känsla jag går och lägger mig med. Om inte annat kommer jag fundera över om jag lyckats packa allt inför Turkietresan i morgon.

Om livet känns tungt kan man alltid klättra upp i ett alldeles för litet träd. Det är underskattat med trädklättring.

1 kommentar: