söndag 16 maj 2010

Autobahnrapport

Och med rubriken menar jag inte trafikrapport utan att jag åker autobahn samtidigt som jag surfar. Lite skakigt att skriva rätt men nätet är snabbare än i Imgenbroich i alla fall...

Tyvärr inga bra nyheter att rapportera. Startade bra, hade fina ben, låg typ 35 vid varvningen och kände att jag kunde plocka många flera. Men då väljer min bakväxel att ge upp och lägger kedjan mellan kassetten och ekrarna. Tog mig 5 min att få bort den, fick plocka av hjulet för att ha en chans. Tyvärr var tävlingen då körd för min del, men jag kämpade på några varv innan jag blev avplockad.

Så kan det gå. Nu ska jag deppa ihop för att komma tillbaka och vara assnabb nästa helg då det är världscup i Offenburg!

2 kommentarer:

  1. Synd Anders, men nästa tävling är din tävling...

    SvaraRadera
  2. Hur gick det till - var det inte "kette rechts" du sa???

    SvaraRadera