lördag 29 maj 2010

Samobor

Just nu sitter Wengelin och jag på ett fik i Kroatien och dricker en cappucino samtidigt som vi kollar det världsomspännande nätverket.

Kom hit igår med flyg från Köln. Hyrde en bil och åkte till vårt hotell som ligger i en jättefin liten stad som heter Samobor.
Hotellet ligger ca 2 min från tävlingsplatsen där vi var tidigare idag för att testa banan. Galet fin bana med ca 250 hm/varv. Utförsbackarna gör att man bara kan le hela tiden och uppförsbackarna svider rejält i låren.

Nu tar mitt batteri till laptopen snart slut, men titta in i morgon igen efter racet för då ska jag ha hunnit ladda upp datorn igen så ni kan få lite resultat.

2 kommentarer:

  1. Härligt med Kroatien. Samobor ligger om jag inte minns fel, väst om Zagreb. Hoppas racet går bra!!

    SvaraRadera
  2. Jo Kroatien och just då Samobor var väldigt fint. Blir absolut flera besök där :)

    SvaraRadera