tisdag 18 maj 2010

Stylo

Fick en massa nya låtar av René idag. Bland annat Gorillaz - Stylo från deras senaste platta Plastic Beach. Skönt gung och en riktigt cool musikvideo som jag inte riktigt klurat ut ännu. Men Bruce Willis är med i den, så bara det.

Träningen idag bestod av 2 h naturliga intervaller i skogen med Wengelin och René. Wengan gasade en del och jag hängde på i vissa backar, men benen var allt annat än pigga idag så fick ofta vika ner mig. Dock blev jag inte så trött som René som jag fick skjuta på i sista backen innan vi var hemma.

Nu ikväll lagade jag och Wengan marinerade kycklingfiléer med ris och en tzatsiki med paprika istället för gurka då den var slut. Till detta drack jag en Trappister Rochefort (vilket är en Belgisk munköl). Nu är det interaktiva aktiviteter i loungen som gäller. Slösurfa i soffan alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar