måndag 16 augusti 2010

Två gånger

Jag tränade faktiskt ännu en gång igår. Fick lite tid över och som gammal proffscyklist så kändes det helt rätt att klämma in ytterligare en träning då. Blev landsvägskörning uppför Dunkehalla, vidare mot Hallby och sen Sandseryd och Hovslätt. Körde om två bilar nedför Sandserydsbacken. Trampade ur på 53-11.

På kvällen hade jag besök av två kompisar som jag bjöd på köttfärssås och bulgur, samt en kryddig sallad. Kollade sportspegeln där de hade ett långt reportage från Cykelvasan. Dåååååligt sugen jag blev då!

Mina glansdagar i landslagsdressen och huvudet inställt på OS i London 2012. Numera kommer jag bara på sin höjd kunna bli åskådare där. Men eftersom jag körde två pass igår får jag skryta med denna bild. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar