lördag 28 augusti 2010

Cyklar och tyskar

Idag har vi sålt ini helsike med cyklar på Team Sportia. Har rea nu och det har varit full fart hela dagen. Tiden går fort då kan jag säga, och mina 7 jobbtimmar gick så fort att jag missade att ta lunch. Därför blir det nu en ordentlig middag samtidigt som jag tittar på Finnkampen. Lugn lördagkväll helt enkelt.

Var ju som tidigare sagts i Västervik under torsdagen och visade mitt tyska hyresvärdpar lite älg.

De gör sig ju onekligen bättre i naturen än på bilvägar. Harald är den stora med krona och den lilla heter Hilding.
Vet inte vad de här heter, men säkert Majros, Rosa och något sånt.

Inga älgar, men älgälskande tyskar. Här utanför Västervik i ett litet samhälle vars namn ni kan läsa på skylten. Förr i tiden passerade många av mina distanspass förbi här, men nu när jag är latare får vi se om jag orkar ta mig hit.

In other news; Ann Berglund vann idag Finnmarksturen före Christine Norgaard från Danmark. Stefan "Izor" Carlsson kom 4:a bland herrarna där Mikael Salomonsson vann, stort grattis och väl kämpat i regnet!

1 kommentar:

  1. Hahaha Det blev ingen lugn kväll för dig det så jag till Heheheheh

    SvaraRadera