måndag 23 augusti 2010

Är ni vakna?

Det är inte jag. Men jag var det hela dagen idag fram tills nu. I morgon ska jag vara vaken igen, för då ska Ann Berglund lära mig grunderna i simning så att jag kan genomföra en Iron Man. Jag räknar med träningsvärk i ocykelrelaterade muskler.

Nu har Ann chansen att ge igen på mig då jag styrde upp hennes träning i vintras. Mohaha! Kan även bli så att jag ska vara tränare för en annan cyklist under året. Vidare har jag fått en löparutmaning av en trogen bloggläsare. Kollade igenom mailet innan jag somnade och insåg då att jag nog får hålla uppe farten på mina löppass om jag ska matcha resten av gänget i stafettlaget. Mer om detta när jag vet lite mer om det hela.

Visste ni förresten att jag hade mitt egna autografkort som proffs? Trycktes i lika många exemplar som Ikea-katalogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar