torsdag 26 augusti 2010

Ingen vila, ingen rast

Dagen började med att jag, Manni och Christiane åkte till Virum Älgpark för att klappa älgar. Vi åkte med på en safaritur där vi förutom att mata och klappa älgarna även fick chansen att kyssa dem. Var bara att stoppa en äppelbit i munnen och vänta på att Harald fick syn på dig. På bilden syns Stina som även hon var ganska närgången.
Tyvärr verkar det vara något problem med att ladda upp bilder så ni får vänta på ytterligare älgfoton.

Jag har även gett mig på 3000 m på bana idag och målet var att komma under 10 min. Jag sprang i mål på 9:59. Väldigt tunga ben dock så hoppas kunna fila en del på den tiden.

2 kommentarer:

  1. Näää vilken gullig bild bara för söt:)

    SvaraRadera
  2. Stina var jättesöt, men hon var rätt sugen på att äta upp min kamera vilket bilden kanske visar... :p

    SvaraRadera