lördag 7 augusti 2010

Koll på läget

Denna helgens planer har ändrat sig några gånger kan man säga. Konsert, kompisbesök, fest, träning eller jobb har varit på tapeten. Dock ser det ut som det blir kompisbesök och fest. Träning har det också hunnits med förstås. Körde 1 h med Micke och 1 h själv då jag gasade lite för att inte tappa all min surt förvärvade kondition.

Jag tänkte ta en klassisk fjortisbild, men höll fan på att köra in i en busshållplats så vände bort huvudet en millisekund för tidigt.

Säkrare då att fota benen, då kan man i alla fall sitta rakt fram. Är snyggt med Campa då man slipper växelvajer i höljen, utan allt är cleant och snyggt.

Ikväll lutar det åt invigning av min lila skjorta, men då måste jag först lära mig knyta den tillhörande slipsen. Därför måste jag avsluta det här inlägget så jag i alla fall har 4-5 h på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar