tisdag 6 juli 2010

Vad händer?

Jodåsåatt. Jag tränar, jobbar och umgås. Bloggandet har blivit lite lidande men känns på något sätt som motivationen hoppat upp ett snäpp i alla fall.
Körde idag lagtempo med Jönköpings CK, vi fick finbesök av Sven-Åke Nilsson som vunnit bergstävlingen i Tour de France. Kan nämnas att jag åkte ifrån honom uppför. Kan också nämna att han är 60 bast så det borde jag nog göra... Men otroligt stark cyklist som det var kul att prata lite med. Snacka om att killen varit med om en del under sin karriär.

Efter passet bjöd Magnus mig på finfika och brödmumma på sin balkong. Vi snackade skit och drack upp all mjölk vi hittade.

Ska inför SM köra mitt patenterade och otroligt hemliga formtoppningsprogram. Samma program jag körde innan Mörksuggan 2004 (vinst) och Finnmarksturen 2004 (4:e plats). Så darra!

I morgon ska det sladdas och köras fartlek på alla våra stigar i Jönköpingstrakten. Kommer ett par kompisar hit som jag ska roa i skogen medan deras flickvänner kommer vara på Visingsö med min kostrådgivare Suss Dalsätt. Dagen avslutas med gemensam grillning hos Mike. Avundsjuka? Ohja, det tror jag nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar