måndag 19 juli 2010

Livet som motionär

Min första dag som motionär blev det ett löparpass med min far och mellanbror i Västervik. 6 km på 31 minuter och en medelpuls som var gaaanska låg, men tänk på att det var mitt första löppass sedan december. Har skapat mig en profil på Funbeat där jag ska lägga upp all min träning framöver.

Från vänster: Mellanbror Martin, lillebror Oskar, Oskars tjej Emma, pappa Sammy och motionären himself.

Idag har jag däremot levt livet till fullo med hela min familj i Västerviks skärgård. Åkte ut med båten, kastade freesbee och badade. Sedan åkte vi till Idö lotsutkik och åt en fantastiskt god lunch med räkor, ströming, rökt lax m.m.
Känns konstigt att jag inte tränat idag. Men det ska jag ta tag i imorgon. Farligt att sluta sådär abrupt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar