torsdag 15 juli 2010

Stughäng i Rättvik

Just nu stökar mina stugkamrater omkring med tvätt, disk och lite allmänt spring. Jag har intagit soffan där jag ligger med benen i högläge. Denna position har jag gjort mig förtjänt av då det var jag som stod för matlagningen i afton.

Tidigare under dagen har vi varit nere vid tävlingscentrum för att heja på kompisar i H30. Andreas Sommarström tog silver med Tobias Arnekvist på bronsplats. Två mycket glada filurer som verkligen gjort sig förtjänta av SM-medaljer. Magnus Danielsson hade tyvärr lite dåliga ben idag, men han kämpade verkligen hela loppet och tog som in på 11:e plats. Vann gjorde Michael Johansson, CK Hymer.

Dagens silvermedaljör i H30, Andreas Sommarström, Mjölby CK.

Bronspengen gick till Tobias Arnekvist (som förövrigt kallades Rånald McDonald av Västerviks CK på det glada 90-talet då deras frisyrer var skrämmande lika).

Magnus Danielsson slet som ett djur men hade tyvärr inte benen med sig därmed blev det en smärtsam resa för den gode Magnus.

I morgon ska vi köra stafett! Jag kör sistasträckan för IKHP's förstalag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar