måndag 12 juli 2010

España!

Jag och Ekman spanade in VM-finalen igår och samtidigt fick jag testa min nya soffa som har en sån däringa schäslong. Satt kungligt i den och kunde heja fram Spanien till ett VM-guld.

Idag ska det packas och fixas med cykeln innan avresan mot SM och Rättvik i morgon. Jag hoppas värmeböljan håller i sig för jag har inga problem med att tävla i tropisk hetta.

Mitt schema för veckan ser ut som följande.

Onsdag: Tempo, individuell start, ca 30 min i tävlingstid.
Torsdag: Tävlingsfritt, dag för att testa xc-banan.
Fredag: Stafett där jag tävlar för IKHP's förstalag. Tävlingstid ca 25 min.
Lördag: XC, det är nu det gäller. Tävlingstid ca 2 h.

3 kommentarer:

  1. Lycka till. Mv. CLT

    SvaraRadera
  2. hur tänkte ni med fotboll? Missade åskvädret här som klöv träd på campingen ;) Välkomna upp hit till värmen

    SvaraRadera
  3. CLT: Tack! Jag kommer nog skämmas när jag till slut listar ut vem du är... :p
    Jonas: Fotboll är en sport, jag gillar sport. Syns imon.

    SvaraRadera