söndag 28 november 2010

Spinledaruttagning

Nu har jag varit och blivit bedömd för mina egenskaper i att leda ett spinpass på Friskis och Svettis i Jönköping. Hoppas verkligen jag blir godkänd då det verkar vara ett roligt gäng som håller till på Smedjegatan!
Var inte alls så nervös inför själva ledartestet, men sedan när vi skulle göra ett takttest så blev jag förvirrad några gånger. Knepet var att stampa takten med foten, då löste det sig lite enklare.

Efter uttagningen så blev det shopping på stan då det är skyltsöndag idag. Köpte finskor och ett par jeans. Köpte även älgkorv och en obehagligt dyr parfym, men den är min favorit, så den är värd sina pengar. Tänker inte avslöja vilken det är, för man vill ju vara unik. :p

Trodde det skulle gå åt skogen idag med träningen, men spinledaruttagningen måste ju räknas. Lite i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar