torsdag 4 november 2010

Skämmes

På mig själv. Dåligt med uppdateringar. Men har varit gaaaanska mycket annat den senaste tiden. Ska snart fixa iordning bloggen lite, med länkar och annat bös så att den blir mera 2011.

Tränar gör jag fortfarande. Gym i morse och sedan finlunch med Tobbe. Köpte mig även en ny varm tröja på Jeansshoppen. Sedan fika på La Gott, som jag egentligen inte hade tid med. Men men, livskvalité får man aldrig pruta på.

Resten av dagen har jag suttit med en föreläsning jag ska hålla i samt tittat igenom lite vad mina träningsadepter har för sig. De tränar. Hårt. En av dem hade kört så hårt att det svartnade för ögonen. Bra inställning där. Känner igen mig alldeles för mycket dock, blir bara sugen på att göra så själv när jag hör sånt.

Nu snart ska jag iväg på en cykelbytarkväll uppe vid Hallbystugan och efter det badminton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar