tisdag 23 november 2010

Snöstormslöpning

Idag stod det distanslöpning på schemat. Så trots snöstorm och motvind begav jag mig ut med sikte på Barnarp. Förresten, med all respekt åt alla löpare, men det är ändå en hel del mycket mera mysigt att springa i skitväder än att cykla.
Sprang A6-Eurostop-Råslätt-Barnarp-Skinnersdal-Jära-Ekhagen och hem. Blev 21 km denna gången också. 1 h 39 min gav ett snitt på 4:43 min/km.
Trodde efter ca 4 km att jag nog knappt skulle ta mig runt, men faktum var att jag hade kunnat fortsätta när jag väl kom hem. Dock var inte huvudet inställt på det så jag valde den varma sköna duschen istället.

Nu ska jag äta ett ton pasta med en fiskröra av hälleflundra som jag gjort. Får absolut bli en vanlijcola till det hela. Sedan badminton!

Här ser ni min runda idag. Ganska tråkig början, men åh så fint när man väl svänger av på Rogbergavägen. Vinterlandskap is da shit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar