söndag 14 november 2010

Kolfiber dominerar

Scotts nya Scale-kolfiberram är det grymmaste jag testat! Galet lätt, svarar på minsta vink och all kraft går rakt ner i bakhjulet!


Jag och Ekman sladdade lite på Strömsberg där jag hade närkontakt med en lerpöl efter lite okontrollerbart sladdande. Men ingen fara. Däremot senare när jag missbedömde en spärr på en cykelbana så slog jag runt och ägnade några minuter åt att förbanna gatukontoret.

Mötte upp Marcus i stadsparken och sladdade ett par varv på cx-banan där. Kan ju säga att jag hellre haft min mountainbike än en vinglig och tunn cx-hoj.


Skaplig utsikt från CX-banan i alla fall. Kommer bli full smärta nästa lördag! Ni kommer väl och tittar?

Marcus, till höger i bild, guidade oss runt cx-banan. Dagen till ära hade han en cykel som nog i alla fall var från 2009...

Sedan hem och till stan för att lyfta skrot med Tobbe på gymmet. Vi körde biceps och bröst så jag räknar inte med att kunna hålla i styret i morgon på spinningen. Som visserligen är redan 6:45, så ramlar jag av kan det bero på andra saker också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar