onsdag 17 november 2010

Skogsrunda

Ledig idag, så efter att ändå ha varit på jobbet 1 h så begav jag mig ut för en liten löptur. Sprang upp till Öxnehaga och tog ett varv på milen, i bara farten blev det även ett varv på 5 km-slingan. Totalt 21 km om man räknar dit och hem också. Tiden 1h 41 min ger 4:49 min/km. Kan säga att jag var riktigt krispig när jag kom hem igen. Men ack sån skön känsla när man började få upp blodsockret igen.

Ikväll 70 min intensiv-spinning. Frågan är hur intensiv den blir med mina surben. Kommer nog somna hos frisören som jag ska vara hos lite innan.


Ramlade över en bild från den gamla goda tiden. Signaturen C-dale på happymtb som tagit den under Vista Mountain 2009. En tävling jag alltid kommer minnas. Oslagbar känsla i sista målbacken. Körde faktiskt på min farsas cykel där. Självklart vita skoöverdrag trots lerbeströdd bana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar